Forum: Dekk-trekking i marka

Du trenger ikke registrere deg for å skrive innlegg i forumet, men hvis du er logget inn kan du endre egne innlegg og se en oversikt over dem.

Christian
22/03-2009, 10:35
Hei og hå!

Har planar om ein ekspedisjon mars 2010, som krever trekking av tung pulk. Har i den forbindelse tenkt å forberede meg til dette ved å trekke 1 stk. dekk etter meg i marka no i sumar-månadane. Er det nokon pulkglade der ute som er interessert i å "joine"?

Det eg lurer på er om det kanskje er andre som går med den samme tanken? Hadde vore kjekt med litt selskap, er det vel eg prøver å få fram!

Odd
27/03-2009, 17:25
Hvor har du planer om å dra på ekspedisjon?

Eirik
31/03-2009, 13:10
Høres gøy ut. Kan godt være med å prøve når sommern kommer

torbjørn
07/04-2009, 12:19
Jeg vil også trekke bildekk! har alltid hatt lyst til å prøve det...

Ingrid
10/04-2009, 18:02
Det høres gøy ut å prøve å trekke bildekk, men jeg tror ikke jeg dra på ekspedisjon

Ingrid
10/04-2009, 18:03
for jeg nemlig ikke være helt stø i norsk enda

Marte
10/04-2009, 18:08
Ingrid og jeg er med!

Christian
11/04-2009, 00:11
Dette er jo utruleg bra folkens! Hadde ikkje trudd at det var så mange som kunne tenke seg dette. Litt usikker på korleis me kan organisere dette, men eg skal sjekke opp i kor me kan få tak i dekk, for det treng me.
Utenom dekk er det nok berre pulksele og tau som trengs.
Kanskje ei facebook-gruppe hadde gjort seg?

Når det gjeld kor eg har tenkt meg på ekspedisjon. Satsar på Baffin Island eller Nordvestpassasjen på ski.

sasolvang
06/12-2013, 09:15
Jeg er 67 år går for tiden med bildekk 3 ganger i uka for å få styrken i ryggen og beina etter ryggoperasjon. Bruker 2 dekk og dette er fremragende trening for hele kroppen Hadde noen kilo for
mye og blodtrykket var for høyt. Etter to mnd. er blodtrykket meget bra og livvidden er betraktelig smalere. Slitsomt, men meget virkningsfullt.

RSS Følg tråden med RSS

Skriv svar

Skriv "fjell" i dette feltet.

NB: Du poster som gjestebruker. Hvis du oppretter en konto kan du redigere egne poster og litt sånt.