Forum: Hei alle tittere, hvorfor skriver ingen på disse sidene?

Du trenger ikke registrere deg for å skrive innlegg i forumet, men hvis du er logget inn kan du endre egne innlegg og se en oversikt over dem.

ak
02/10-2008, 13:26
Må si jeg er imponert over hvor mange som faktisk må ha vært innom disse sidene uten å legge igjen den minste lille kommentar. Når bare diskusjonen om barduner er vist 2700 ganger må det da være mulig å ha litt mere liv inne på dette forumet! :-)

Siden all fjellgruppe-mail må gjennom it-ansvarlig (som jo ikke sitter 24 timer på vakt for å godkjenne mail) så er jo dette en ypperlig side for de mer spontane påfunn som å få med seg noen på puben en kveld eller joggetur/ skitur eller alt annet som måtte være artig på kort varsel.

Er det mulig å få respons på slikt?

Jeg bare spør før jeg eventuelt prøver og håper på det beste :-)

JB
05/10-2008, 15:13
Takk for spark bak. Nå har jeg startet en ny tråd!

Morten Ødegaard
05/10-2008, 16:02
Når det gjelder visningstelleren tror jeg ikke du skal ta den for alvorlig, ettersom den sannsynligvis inkluderer søkemotorer :)

Men helt enig i at det burde være litt mere aktivitet her! Som dere ser er nå også forumet integrert i de nye nettsidene, og mer synlig med poster på forsiden osv. Forhåpentligvis hjelper det litt på aktiviteten!

-Morten, webansvarlig

Ingrid
24/10-2008, 15:54
Noen burde starte en engasjerende tråd. Hva er engasjerende? Jeg husker fra min tid i Underskog, da var det et forum som hadde helt sinnsyk aktivitet: ti tusen grunner til ikke å ta livet sitt. En feel-good tråd der alle med en setning kunne si ting de ble glade for eller som gav livet mening. Det var fint.

RSS Følg tråden med RSS

Skriv svar

Skriv "fjell" i dette feltet.

NB: Du poster som gjestebruker. Hvis du oppretter en konto kan du redigere egne poster og litt sånt.