Forum: Utstyrsmarked - onsdag 16. april 19.00 på Fredrikke

Du trenger ikke registrere deg for å skrive innlegg i forumet, men hvis du er logget inn kan du endre egne innlegg og se en oversikt over dem.

Reidun Romundstad
11/03-2008, 10:53
Truger, stekepanner, speilkompass, kaffekjeler, kikkerter, brennere, gamasjer, snøspader, vindsekker, hodelykter, pakkeposer, skistaver, vindtett og vanntett, ultralett, romlig og kompakt. Hvem har vel ikke en grevling i taket de ikke lenger har bruk for?

Den totale utstyrsbeholdningen for alle fjellgruppas medlemmer er garantert rikholdig, og det er nok mye av dette utstyret som gjerne skulle ha byttet eier.

Onsdag 16. april klokka 19.00 samles vi derfor på Art Cafe innafor biljardbordet på Fredrikke for å bli kvitt vårt overskuddslager. Ta med alt det utstyret du har bruk for, skoene som alltid har vært for små, snøbrillene du har to av, og selg dette til en venn. Klatregruppa og Ski&Snowboard er også invitert, så her er det muligheter for godbiter fra flere hold. Det blir også utlodding av fjellgruppas ærverdige Svalbard 3 telt.

Her på forumet har du mulighet til å annonsere i forkant hva du ønsker å kjøpe eller selge. Det er bare å skrive et innlegg nedenfor. Skriv gjerne mailadressen din også.

Aslak Johannesen
11/03-2008, 11:04
Har et par Scarpa T1 størrelse 42, selges for en billig penge.

madde
12/03-2008, 13:11
Har kliss ny Sweet Rooster M/L Dirt Black. Den har enda plast rundt seg og lapp hengende på. Den er vel utsolt så og si i hele landet så om du vil ha en super hjelm så er jeg den du skal snakke med =)) Kanskje ny hjelm til påsken??? Siden den er helt ubrukt så selger jeg den til ca fullpris... /høystbydende.

Når meg på maddelagergren@yahoo.no

Madde =)

Martin A.
31/03-2008, 23:46
-Telt: Helsport Isfjell (ekstrem-serien). 4 pers. tunneltelt. 3,8 kg. Fantastisk velholdt! - aldrig brugt på festival, bare på fjeld (mest vinter). Ingen hul, lapper, andre defekter.

-Tur/telemarkstøvler: Crispi D-racer. Lærstøvel m. innerstøvel. Stiv nok til moro nedover med tung sek, myk nok til bortover, varm nok...til det meste. Hvis man vil ha mer end en vanlig støvel med snørring men synes det findes for mye (kald) plast. Brugt noen vintre, men fortsat i veldig god stand. Str. 44-45.

Reidun Romundstad
03/04-2008, 07:13
- Bindinger til fjellski: Manuell Rottefella NNN BC-binding. Ubrukt.

- Regntrekk: 60-80 liters sekk. Ubrukt.

- Telt: MSR Micro Zoid. Fantastisk lett ettmannstelt. Veier kun 1,3 kg. Brukt et par ganger.

- Bålkjel: Rast. Brukt et par ganger. Lukter bål.

torbjørn f.
13/04-2008, 13:48
Hei

Jeg har konvertert til telemark og har derfor et par snowboardboots str. 45 som jeg ikke trenger.

Perfekt for en nybegynner med svære labber.

Byttes mot en halvliter på pøbben!

Reidun Romundstad
13/04-2008, 21:26
Ønskes kjøpt:
SPADE.

Bytteobjekt:
Billigste sort skisko til vanlige langrennsski. Mine er 38 og for store. Noen som har 36/37 og vil bytte?

Til salgs:
Campingaz butan/propan-gassboks med clic-system.
Sitteplate fra samvirkelaget.

Alex D
14/04-2008, 10:25
Hei!
Jeg har to piggdecker for terrainsykkel som jeg kjøpte siste høst.
Interessert? skriv til meg: alex.dusolt(at)gmx.de

Bodil
14/04-2008, 22:04
Snowboardboots str 42. Lite brukt

Trude Os
15/04-2008, 17:58
Har et par klatresko, boreal stingma str 6 (uk) til salgs. Brukt ein gong på ei rute innandørs.

Arcteryx Bora 80l i ryggstr medium, eit par år gammal, men kun brukt på eit par turar.

Er du interessert så kom på utstyrsmarkedet 16. april eller skriv til meg trudeos@gmail.com

pow-wow
16/04-2008, 12:54
Selger følgende på Fredrikke i kveld:

Oakley goggles m/speilglass og blå ramme, med et ekstra sett kontrastglass - 400 kr

Norrøna Fusion 30 sekk; grønn og grå - 300 kr

Lowe Alpine kraftige gamasjer; kjøpt for 1100, selges ubrukte for 400 kr

Ortovox spade - 150 kr

2 stk skihjelmer; en fra Cebe og en fra Bula, begge er hvite. 200 kr pr stk

Norrøna Lofoten GoreTex jakke i rød og hvit, str S (herre) - 500 kr (Noen gråe merker på det hvite)

Bergans regnjakke, str M, dame, svart. Ny 1600 kr, selges for 500 kr

Kom på Blindern, eller meld/ring meg på tlf 90098958 :)

Ingrid

RSS Følg tråden med RSS

Skriv svar

Skriv "fjell" i dette feltet.

NB: Du poster som gjestebruker. Hvis du oppretter en konto kan du redigere egne poster og litt sånt.