Forum: Har OSI fjell forum livets rett?

Du trenger ikke registrere deg for å skrive innlegg i forumet, men hvis du er logget inn kan du endre egne innlegg og se en oversikt over dem.

Eirik Svendsen
10/05-2007, 19:12
Ser nå at vi har fått eget forum, men vil dette bli konkuransedyktig med andre forum? Jeg forstår at dette er et forum for oss medlemer i OSI fjell, men med en potensiell medlemsmasse på 80-100 personer vil vel ikke akuratt dette forumet få den store slagkraften. Skal en diskutrere barduner ville det være mer interesant å bruke feks, fjellforum hvor du umiddelbart ville fått flere titals svar. Ser utifra aktiviteten her at den heller ikke er spesielt stor og føler meg ganske sikker på at flertallet av medlemmene ikke kommer til å sjekke denne siden veldig ofte. Ikke for å kritisere dere som har stått på å lagd detta, bra det finnes ildsjeler, men tror ærlig talt dette forumet kommer til å bli så mye brukt. Hørte det var snakk om å fa laget en undergruppe på fjellforum. hva var motforestillingene mot dette? Her kan en legge ut turraporter med bilder og få reklamert utad for gruppen vår. Skulle en hat noe her på denne siden måtte det være ett enkelt system for å legge inn turraporter med bilde direkte via nett som blir lagret i en oversikt. Slik kunne det blitt fler av de raportene ingen gidder å skrive.
Eirik

Torbjørn Fuglestad
12/05-2007, 18:13
Jeg synes dette forumet var en god idè. Burde kanskje gi det litt mer tid og se litt utover eksamensperioden før denne diskusjonen tas? Jeg tror man skal la jungeltelegrafen jobbe litt, så ser vi hva som skjer.
Litt av tanken er vel også å integrere medlemmene litt mer og gi folk en mulighet til å "prate" utenom fjellmøtet...

Det var vel uansett ikke akkurat planen å utkonkurrere "fjellforum.net" heller.

Aslak Johannesen
14/05-2007, 11:38
Jeg mener helt klart at dette forumet har livets rett. Nettopp fordi det er lite. OSI Fjell er en gruppe for og av studenter, og dermed kan det være ting som vi ville diskutert her uten at hele fjellforum nødvendigvis trenger å svare. Vi har en nisje og den kan komme til utrykk i dette forumet.

Jeg er også helt enig i at vi kansje ikke skal ta de store generelle prinsipp diskusjonene her. Dette blir heller ikke det store stedet for å få ny medlemer eller spennende tips om nye ruter i fjellet. Det er mye heler et sted for klubbfølelsen og OSI Fjell ting. Som turprogram inkjøp og andre artige ting. Så kan vi heller bruke Fjellforum.net til bardunererfaringer når det ikke gjelder å krangle med ustyrsansvarlig ;D

--aslak

Terje
20/05-2007, 23:54
Så lenge man ikke har mål om å ha typiske Fjellforumdiskusjoner, tror jeg at dette forumet har livets rett. Ting som man kunne bli fristet til å sende ut på mailinglisten vil man kunne poste her. Håper at forumet "oppdages".

RSS Følg tråden med RSS

Skriv svar

Skriv "fjell" i dette feltet.

NB: Du poster som gjestebruker. Hvis du oppretter en konto kan du redigere egne poster og litt sånt.