Forum: Forbrukermakt!

Du trenger ikke registrere deg for å skrive innlegg i forumet, men hvis du er logget inn kan du endre egne innlegg og se en oversikt over dem.

Ulrik Sverdrup-Thygeson
12/06-2007, 16:35
OSI Fjells medlemmer samler seg erfaringer som bør komme oss alle til gode. Hva er den beste veikroen i Gudbrandsdalen, for eksempel? Har du fått god service og vil anbefale en spesiell butikk? Utstyrserfaringer? Dumpet borti et bra salg?

Alle oppfordres til å komme med innspill!

Ulrik Sverdrup-Thygeson
12/06-2007, 16:44
Jeg vil begynne med å anbefale Din bunad AS på Youngstorget. De reparerte klatrebuksen min for en slikk og en ingenting i forrige uke. Da jeg kom for å hente den fortalte jeg at den skulle brukes til klatring, og mens jeg ventet og uten ekstra kostnad slang de på en ekstra stoffremse som skulle sikre mot flere rifter i buksebaken. Superbra. Dit kommer jeg til å gå flere ganger.

Sverre Søraas
22/06-2007, 00:29
Garasjesalg i Gøteborg for noen mnd siden og fikk Tierra-bukse og fleece med 70 % avslag. Kommer til å dra dit for å handle igjen. Norske fullprisbutikker er jeg blitt lei av.

RSS Følg tråden med RSS

Skriv svar

Skriv "fjell" i dette feltet.

NB: Du poster som gjestebruker. Hvis du oppretter en konto kan du redigere egne poster og litt sånt.